yenibiranne4 üzülme canım bebek biber ondan kolay yolu keşfettiği için seni emmek işine gelmemeye başliyor ondan. Okadar akıllılarki. Benimkide aynı oldu 4 aylıkken 2 . Gripten hepten bıraktı. 5 aylıkkken ek gıda tadımlarına başladık. Senin yapman gereken şey canını sıkmıcan her fırsatta emdircen senden alması gerekenleri alsın da yokluğu mamadan yaşasın. Şimdiki mamalar çok iyi eskiden pirinç unu maması verirlerdi bebeklere doymadımı