Ben grip oldum sütüm azaldı. bebeğime de bulaştı doktor her emzirmeddn sonra 30cc mama ver dedi bu süreçte çok sıvıya ihtiyacı olacak dedi mamaya da başladık ama şimdi göğsümden süt yavaş aktığı için veya sütüm azaldığı için göğsümü eskisi gibi çok emmiyor aç kaldığı için mecbur mama da veriyorum tok kalması için ne yapmalıyım mama vermek istemiyorum 😢daha yeni üç aylık oldu