Mustafamom_ fblt470773 teşekkür ederim 🥰 bir oğlum var rabbim nasip ederse inşallah bir kızımda olsun istiyorum
Mustafamom_ Lalezlal teşekkür ederim , oğlum var rabbim bir tane de kız evladı verir inşallah . Yinede hayırlısı olsun tabiri doktorda tahminde bulundu kız dedi ama oğlumdada bu durumu yaşadığım için heveslenemedim
Lalezlal Mustafamom_ rabbim hayırlı sağlıklı evlat versin kucağınıza almayı nasip etsin benimde bir oğlum var henüz 9 aylık başlarda daha çocuk yapmam diyordum ama şimdi iki sene sonra yaptım belki bi kızım olur inşallah diyorum insan olmayanı istiyor Tabiki önce sağlıklı olması önemli rabbim herkesin gönlüne göre versin
Mustafamom_ miniminia tabikide doktor şu an tahmin olarak kız dedi ama bilemiyorum oğlumdada bu zamanlarda başka bir doktor kız demişti o yüzden pek heveslenmedim açıkcası
Lalezlal Mustafamom_ özel hastane usgleri 3 boyutlu olduğu için daha net çıkıyor birde detaylı usg de net söylerler
Mustafamom_ Evet özel hastanede baktırdım ama oğlumda da özele gitmiştim ama biraz daha eski bir özeldi şimdi ki biraz daha kapsamlı bir özel hastane 4d olarakta baktı öyle söyledi zaten bacak arasından tahmin ediyoruz dedi