Svgars Uykuya dalamıyorum gece 3 4 gi dalıyorum sonra bebeğim uyanıyor 3 5 defa sabaha kadar kesik uykular la ayaktayım bıktım artık geç uyumaktan niye uykum gelmiyor güne yorgun başlamak çok yoruyor
miniminia Svgars sen = ben. Geçen gece 3 gibi gidip ayran bile içtim uyuyayım diye.. sanırım kafamıza taktığımız şeylerden böyle oluyor, huzursuz oluyor olabiliriz ama yorgunluktan bitkinlikten anlamıyor olabiliriz. Ben kendimi öyle teselli etmeye çalışıyorum
bbren Svgars ayyy bende sizdenim 😬uykum var ama uyuyamıyorm. Psikiyatriye gttm de bi ilaç verdi kullandım gecee çocukları uyutmaya die girdim de onlarla uyuyakalıyordum.. Sabahlayan ben🤣
miniminia tubissss yaaa alakası olabilir mi? Benim evlenmeden önce bakılmıştır galiba en son. Büyüme vardı arada normale dönüyordu ne bir ilaç ne de bir şey 6 ay kontrole gel diye diye geçti kaldı öyle
Svgars miniminia ya evet yorgunluk hiç banamısın demiyor iki çocuk annesiyim çok yaramaz lar evde büyük temizle yemek derken geç saate kadar iş gör yatağa gir yat diyorum ama yok kafaya taktığım çok şey var zaten
tubissss miniminia olabilir tabiki bende 2 sene önce tiroidlerimden tedavi gördüm iyileştim son bir aydır yine eski belirtiler başladı uykuya dalamama aşırı iştah kalp çarpıntısı halsizlik ve kontrole gittiğimde yine bozulduğunu öğrendim ilaç tedavisine başlayacağım ve ilaç kullanırken emzirmem sıkıntı yaratırmış çocuğa geçermiş ne yapacağımı bilemiyorum kullanmak istemiyorum ama değerlerim çok kötü çıktı kesinlikle kullanmalısın dedi doktorum. Ve hamilelikten sonra hastalık geçmişi olmayan kadınlarda bile 6 hafta ve 6 ay arasında hormonlar çoğunlukla bozulur dedi doktorum
tubissss Svgars hipertiroid hastasıyım ve bendede uykuya dalamama oluyor değerlerim bozulduğunda şuan o evrede olduğum için uyarmak istedim 😊
miniminia Svgars benim de öyle.. sanırım sebebi de bu. Benim bebeğim tek, ilk tecrübem çoğu zaman aklım ona da gidiyor. Dertler desen deryaa… anksiyete de var. En çokta onun yüzünden galiba