miniksavasciveannesi Memeyi kesemiyorum hanimlar ama gece 2 saate hir emmek icin uyaniyo nasil bir yol izlemeliyim Dip not : ( beyin kanser mücadelesi icindeyin anne sütü sifa dr kesme dedi )
KAHIRKARASI miniksavasciveannesi çok geçmiş olsun 🌸 emzirme danışmanına gittiğimde sağdığı sütü şırıngaya çekip ( çok az olmasına rağmen ) bunu içir demişti . Kanser hastalarının tedavisinde anne sütü kullanıldığını söylemişti. Bence bi süre daha devam edin emzirmeye.benim kızımda da gece beslenmesi var süt içiyo hiç bi faydası yok hatta zararlı . En azından sizin bebeğiniz anne sütü alıyo ve anne sütü her derde deva
miniksavasciveannesi KAHIRKARASI cok saolun evet öyle dedi bizimde dr ama en azindam gece biraksa sabah verme yapsam diye düşündüm cok şükür sütüm var allahtan da yoruyo cok .s
KAHIRKARASI miniksavasciveannesi bi süre daha devam edin bence 🌸 emzirmek zordur sık uyanır yemek yemez ama en azından bi kaç ay daha şifa olsun inşallah miniğe
miniksavasciveannesi KAHIRKARASI 2 yasinda dusun kati gidaya gecemedik hala .s çorba iciyo sabit yemek disina vikmak istemiyo
KAHIRKARASI miniksavasciveannesi kızımda yemiyo yediği sayılı şey var makarna pilav yumurta süt pankek bunlar arasında gidip geliyorum artık ne yapacağımı şaşırıyorum. Yapacak bisey yok canları sağ sağlıklı olsun bi gün yerler inşallah
miniksavasciveannesi KAHIRKARASI evet aslinda dr lar hep diyo doymasa yer zaten cok kasmamak lazim diye