leylmom evet havalar soğudu gibi giydirmeye başladım fakat odada bi termostatın olsun. Ona göre giydir. Terlemesin çünkü. Terlerse hastalığa davetiye olur. Ben marka olarak ebebek öneririm. Lc wakiki önermem. Evin derecesine göre tog sayısını ona göre alın. Benim evim 22 23 arası değişiyor 1 tog aldım içinede sadece zıbın giydiriyorum üstünü örtmüyorum.