Arkadaşlar merhabalar birşey sormak istiyorum. Kızım 2 yaşında her zaman olmamak kaldıyla uykuya daldıktan sonra belli aralıklarla elleri parmakları ayakları oynuyor. Şuan 1 saate yakın oldu hala oynuyor kısa süre aralarlar oluyor. Geçen aylarda da bir kere daha yaptı. Birde şimdi. Sizce neden olur. Telaş etmeli miyim.