prenses_annesiiii annenize söyleyin vermesin diye. Benim annem de tv açmıştı, kızım o yüzden geç konuştu. Kapat diyorum, ben işteyken açıyordu, bir de açmıyorum diye yalan söylüyordu. Bakıcı tuttuk sonra, eve kameralar taktırdık, alışma sürecini kameradan izledim. Bakıcı 1-2 saat durduktan sonrq annem direk tv açıyordu. Annem döndü. Bakıcıya bütün düzeni yazdım, eline verdim. Ekranı kestik, o şekilde önüne geçtik. Boncuk, bebek kitap farklı aktiviteler için ürünler alın ve annenizle konuşun cidden zaman ayırması gerektiğini.