Okuyanbiranne 26 yada 27 aylıktı ama benim kızımin hiçbir belirtisi yoktu hazır olduğuna dair. Çişini çabuk ogrendi ama kaka konusunda aylarca çok zorlandık yapmak istemiyodu tutabildigi kadar tutuyodu arada tuvaleti geliyodu kakam var diye agliyodu ama yapmıyordu sonra dayanamayacagi noktaya gelince ağlayarak bağırarak yapiyodu. Üstünden aylar geçti hala tam olarak çözülmüş değil tuvalete gitmeyi hala çok sevmiyo.