Kızlar merhaba 5 yıldır kedimiz var ve 5 aylık bir bebeğim var, bebeğim geçen hafta hasta oldu grip gibiydi doktora götürdük ilaç verdi biraz kullandık ancak doktor hastalığının uzum sürdüğünü belirtti evde onu tetikleyen şey olarak kedimizden şüphelendi, kediyi bir süre uzak tutmamızı istedi. Bende alerjisi mi bar diye kafama takmaya başladım. Bebeğim gün içerisinde burnunu ve gözünü ovuşturuyor bende uykusu var zannedip uyutuyorum onu. Emin olamadım başına hiç böyle birşey gelen var mı. Bebeğim hala tıkalı gibi biraz balgamı var. Kediyle bebeği olan var mı acaba birlikte büyüten. Kafam çok karıştı sürekli bunu düşünüyorum.