elifcancan Merhaba arkadaşlar bugün bebeği yıkadık sanırım üşüttü 😔😔😔 öksürük ar çok yoğun değil ama yine de öksürmeye başladı şu son 3 saattir. Ne yapmalıyım? Yıkadık diye vicdan azabı çekşyorum.
13seda elifcancan benim bebeğim doğduğundan beri öksürüyor kaç doktora götürdüm hepsi de normal dedi sindirim sistemi gelişmediği için öksürmeleri normalmiş hepsi aynısını söyledi
MCA elifcancan bence bir doktora götürün benim bebeğimde şu an öksürüyor ve ilaçlı buhar verdi dr onu kullanıyorum ilerlerse bronşit olabilir dedi allah korusun