Hurenrabia Kızım 20 aylık arkadaşlar. Her şeyden korkuyor. Kapı çalıyor üstüme atılıyor korkarak , biri yüksek sesle konuşsa ağlayama başlıyor be uyuturken sürekli kapıya bakıyor gözlerini kapatıyor eeee eee yap diyor. Ne yapmalıyım yardımcı olur mu
Glpyrzcrmik Hurenrabia bu aylarda oluyor sanırım. Benimki de aynen kapı çalınca bağırmaya başladı. Saçlarımı kurutuyorum mız mızlanıyor kapat diye önceden böyle değildi bikaç gündür çıktı bunlar.
yazgulu123 Hurenrabia benim kızımda 2 yaşında bugün itibariyle oda aynı yabancı birini görse ona ses versede ağlıyor devamlı kucak istiyor. Ama önceden öyle değildi
Sibel343434 Hurenrabia benim oğlumda kapı zilinden aşırı korkuyordu kapıyı kendisine açtırdım her kapı çaldığında hadi gel bakalım kim gelmiş gibisine beraber götürdüm baba geldi hadi kapıyı aç yaptım şimdi zil çalınca baba diye kendi koşuyo geçiyor bence korkulacak bi durum değil
Nikita Kızım da öyle ama 15 aylık. Birkaç aydır bu durumdayız. Bu ay çok ciddi her şeyden korkar oldu. Öyle bir koşuşu var ki bana dehşetle böyle
Hurenrabia Nikita oyun terapistine götürmeyi düşünüyorum kalıcı bir şey olmasından korkuyorum 😔 evde bağıran yüksek sesle konuşan kimse yok ama maalesef böyle oldu. Kendini yerlere atıyor saçını çekmeye çalışıyor sebepsiz ağlamalar zaten ooo
Hurenrabia Bizimki at gördü baya yakınına gelince çok korktu çığlık attı. Öncesinden kapı korkusu vardı ama bu at mevzusundan sonra iyice arttı bakıyor kapıya eee eeee anne at diyor at mama diyor orada yerken gördü hayvanı çok vicdan azabı çekiyorum 😣
Nikita Hurenrabia benim kızım köpek sesine, ezan sesine tepki göstermeye başladı. İki haftadır böyle. Yoksa biz köpek sesiyle hav hav yapardık birbirimize. Neden böyle oldu hiç anlamıyorum ben de.
Hurenrabia Nikita aynı şeyleri yaşıyoruz köpek ve ezan sesimden de korkuyor dönemsel diyebilir miyiz o zaman ya
Hurenrabia yazgulu123 dediğiniz gibi ben eve kimseyi kabul edemiyorum ağlaması kucaktan inmemesi ve uykuya da direnmesi çok bu ayda 🤦🏻♀️
Nikita Hurenrabia sese hassasiyeti oldu olası var. Müzik dinlemeyi de bu yüzden çok sever. Ani değişik seslere tepki gösteriyor. Korktum diyor gelip sarılıyor. Bazen kucağımdayken ezan okunursa kaçacak yer arıyor. Duyar duymaz refleks tepki verdiğini düşünüyorum bu yüzden. Bilinçli bir tepki değil. Zaten geleceği yer kucağım. Kucağımdan kaçıp geri geliyor. Duyu hassasiyeti olabilir diye düşünüyorum. Bugün bi pedagoga gitsek diye düşündüm. Daha çok küçük. Nasıl olacak bilmiyorum
Nikita Hurenrabia bizde bu durum yok. İnsana bayılır. Hemen sanki yüzyıldır tanıyormuş gibi ortama kaynama yapar. Daha küçükken herkesten korkuyordu ama. 7-8 aylıkken.
Hurenrabia Nikita yabancı asla istemiyor benim ki 🤦🏻♀️ akrabaya da bir kaç saat sonra alışıyor yaklaşıyor
Nikita Hurenrabia yalnız büyümesine yoruyorum. Sesin kaynağını görmeyince korkuyor. Yanında köpek havlıyor. Korkmuyor. Ama evdeyken duysa koşuyor. Ezanı gösteremiyorum da çocuğa. Minareyi gösterdim, ezan okunuyordu. Daha çok korktu. Süt getiren kadını gördüğü iki seferde ağladı. Bu hafta ağlamadı ama korktum dedi. Yavaş yavaş alışıyor diyorum. Sonra o dehşetle koşmasını görüp bi uzmana mı götürsem diyorum ☹️