Elenor17
sabah kahvaltı: yumurtaya başlamıştık. Peynir ve cevizle yediriyorduk küçük küçük. Alerji yapınca bıraktık. Şimdi hipp’in 5 tahıllı karışımına biraz peynir, çeyrek ceviz ekliyorum. Yiyor. Yumurtaya daha zamanımız var.
Öğlen: yoğurt
Akşam: bazen tarhana yapıyorum, bazen balkabağından vs. bir püre yapıyorum vaktim varsa. Onun dışında sofrada ne varsa veriyoruz biraz biraz. Mesela sulu köfte varsa biraz ondan, bezelye varsa biraz ondan küçük bir tatlı kaşığı kadar bulgur pilavı gibi.
Bu arada ilk çocuğumda her şeyi kitabına uygun yapıyorduk. Bunda rastgele :)