Betulcuumm Tam teşekküllü hastanelerde yaptırılıyor alerjisi olunca. Bende özelde doktorun kliniginde yaptırmıştım. Öncesinde damar yolu açılıyor herhangi bir sknti olursa direkt mudahele edebilmek için, sonra aşısı yapılıyor gözetim altında tutuluyorsunuz 2 saate yakın durmustuk biz. Çok şükür bir sknti olmadı bizde. Sizede çok geçmiş olsun umarım skntisiz atlatır miniginiz bu süreci 😇💐