Esralparslan1 dönemsel bende başlık açmıştım aynı ayda. Geçince erkenden uyumuyor ama o ara uyku süresi azalıyor heralde 9 da uyuyan bebek 11 de zor uyur olmuştu. O direnmeler yatakta zıplamalar uyutmaya çalışınca ağlamalar bir kaç ay sonra geçti yine 10.30-11.00 i buluyor ama en azından rutine sadık kalıyor ikna oluyor artık. Birazdan sen bir de 3 yaşında görcüler gelir 🤣 istikrarlı olun ama saate sadık kalın rutine devam edin kitap okuma , pijama giyme, diş fırçslama gibi . 2 yaş sendromu başlangıç belirtileriymişş gerçekten öyle