neanladinyurdagull Arel16 emziriyorum ama örneğin bütün gece memede kaldı ben yorgunum uyumadım sütüm yetmeyecek kendi sütümü sagiyorum 90 ml mama yapıyorum 3 ölçek onu içiyor ama bu mamayı 3-4 günde 1 falan veriyorum
inci86 madonnaa bende yeni başladım günde kaç kez doktor bize 4 öğün dedi ama fazla geldi bana üç verdim emziriyorum da
madonnaa Arel16 Emzirdikten sonra 90 fazla geliyor 60 veriyorum. En az 6 kez de emziriyorum. Siz emziriyor musunuz?
Arel16 madonnaa evet hem emziriyorum hem de mama veriyorum doymadığı zaman 90 anca kesiyor acaba o da mı az geliyor diye düşünüyorum
sezerckmom madonnaa benim oğlan bir saatte bir acıkıyor byarim saat zor bekletyorm böyle sık yemesi kabız yaparmi
madonnaa Arel16 Bazen bende öyle düşünüyorum ama aç bebiş huzursuz olur. Bazen 90 bazen 60 açlığına göre veriyorum.
neanladinyurdagull busyy1710 yok hayır mamayı suyla yapıyorum kendi sütümü sağıp dolaba koyuyorum az çıkıyorsa eğer