Kızlar merhaba öncelikle.Ben aris güzellik salonundan beşbucuk bine tüm kol tüm bacak genital yüz kolaltı paketi almıştım.o sıra işlemi mi yapan kızın gazıyla saçma sapan diğer bölgelerim için de pakete imza attım.ikinci paketim şuan 5750.gerdan bel sırt göbek var.Ama bunlar için girmek istemiyorum.müdürü bana istersem iptal edebilcrgini söyledi.bunu imzaladigimda 2ay önceydi.Simdi lazer 28bin oldu, bedava gibi ,ödemeyi yaparsam başka bölgelerin için kullanabilcegimi söyledi.Mesela ilk paketim bitince koruma paketi aramaktansa bunu ödeyip kullansam mı .yoksa iptalmi etsem.İns açıklayıcı bir şekilde yazmisimdir bir öneride bulunabilirmisiniz…