15 gün oldu ek gıdaya başlayalı 3 gün kuralı ile gidiyorum günde 1 öğün şeklinde. Sebzeleri yedirdim şimdi meyveye başladık. Acaba günde iki öğüne çıksam olur mu. Süreç nasıl ilerliyor. Nasıl ilerlemem gerekiyor tecrübeli annelerim bahsedebilir misinz lütfen