Bykozn ben her zaman banyoma domestos döküp araba fırçasıyla her yeri köpürtüp bi süre bekletip sıcak suyla duruluyorum. Ne kireç ne küf eser kalmıyor. Ama tavsiyem sıcak su kullanmayın yaparsanız insanın ciğerine işliyor yoksa o deterjan😄😄 ama ben temiz olduğunu hissettiğim için öyle yapıyorum. Normalde rutubetli banyom hemen küf yapar ama bu sayede her zaman bembeyaz ve hiç kireç lekesi yok.