Kızlar trioidim normalde yüksek değil hap kullanırım neyse 2 aya yaklaşık kullanmıyorum neyse bi haftadır başıma ağrı elim kolum ayağım uyuşuk kalbimde sıkışır gibi oluyo bazen neyse bugün nazım 110 na kadar olctum yaş 27 sigarada kullanıyorum akıl verin napicam yarın hemen koşa koşa hapı alsammi