haticeyilmaz bizse 50 gunlukken olduk sonra 4 aylıkken ve 6 aylıkken olduk şuan durumu iyi çok şükür hep hava antibiyotik kullandık hastanede yatısta kaldık ben araştırılsın istedim şuan alerjiden kaynaklı olup olmadığı araştırılması yapılıyor bende çok korktum astjma çevirebilir dediler bizede ama ablamız 3 yaşında oyun grubuna gidiyordu galiba ordan getirdiği hastalıklarla oluyordu çünkü ablamız okuldan aldık hastalık kesildi yalnız şöyle birsey var bronşit olan cocuk bizim sıcaktan terleyince oluyordu hemen sırtına bez koyuyorum terletmemeye çalışıyorum bidaha tekrarlamadi inşallah olmaz şimdi 10 aylık olacağız bizde inşallah hava verirken düzenli bir şekilde vermek lazım birde serum fizyolojik ile burnunu çok çok açın birde hava makinasina serum fizyoloji koyup da hava gibide veriyorduk biz ve özellikle bağrına ütüyle ısıtıp sıcak bez koyuyoduk o da etkili çünkü bizim salyamiz çok akıyordu sürekli değiştirmemiz rağmen islaniyordu o da hastalığı tetikliyordu