Kızlar çok inançlı biriyim 5 vakit namazımı kılarım falan. Neyse 2 gündür ben çok korkuyorum sanki evde birileri varmış gibi geliyor en ufak seste supeleniyorum. Geceleri oluyo hep içim sürekli heyecanlı sanki bişey olucakmis gibi. Benim babaannem büyüyle uğraşan biri bayadir görüşmüyoruz kesinlikle. Acaba ben mi vesvese yapıyorum bilgisi olan var mi