Merhaba güzel anneler ek gıda nasıl geçiyor?😊 rejimi nasıl yapıyorsunuz ve neler veriyorsunuz günlük rutin nasıl😍 benim bebek diş çıkarıyor çok iştahsız hiçbir şey yemiyor🥲 sadece meyve püresi seviyor mamasını bile içemiyor tam olarak ne yemek yapsam istemiyor günde kaç öğün yemek veriyorsunuz ve nasıl olması gerek? bilgilerinizi paylaşırsanız çok sevinirim bu konuda çok tecrübem yok yeni yeni öğrenmeye çalışıyorum her şeyi Teşekkürler şimdiden🥰