arasduru İkiz bebeklerinize uyku eğitimi alan var mı arkadaşlar 5.aydayız bu ara uykuya geçerken çok direniyorlar sürekli uyanıyorlar 🤔🥹🥹
Nurdemirrr arasduru bugün aynı paylaşımı yapmayı düşündüm 4 buçuk aylık ikizlerim sürekli uyanıyorlar sallanarak uyuyorlar uykuya geçişte zorlanıyorlar gün boyu sallamaktan bittim 🥺 acaba nezaman uygun uyku eğitimi diye düşündüm.bende burda bekleyeym 🥺
sanabeyinalacam arasduru iki tane birden yatır kaldır eğitim vermek işkence olur diye beklicem sanrm ben ya en azndan 1,5 yaşını
sek_kahve arasduru uyku eğitimi versen bile diş dönemine girmek üzere oldukları için en başa dönüp çıldırdığınla kalırsın. Ayakta sallamamanı tavsiye ederim bırakması zor oluyor. Sarılarak ya da kucakta uyumaları daha iyi
Sevvl arasduru 5. Ayda vermeniz mümkün değil bana göre ben ikizlerime 6.5 7 gibi basladım 1 aya oturttuk çok şükür hastalık diş vs vurmazsa bozulmuyor sizde kararlı olursanız