fikretim Yani ben doktora götürürdüm ne olur ne olmaz kontrol etsin çok ufak çünkü.. Onun haricinde bol bol emzirme, burnunu açık tutma, nebilizatörle serum fizyolojik verme başka pek bir şey yapamazsınız. Siz bol bol sarımsak, limon, portakal yiyin sütünüzden onada geçer.