bademgozlum sütüm çok erkn kesilmişti 1 ay kadar aldı anne sütünü sonra kovid belası çıktı eşim çalışmadı mamaların fiyatı yükselfi öyle olunca mecbur ek gıdaya geçtim gündüz Uyandığjnda veriyordum öğlen kavanoz mama veriyordum akşam yine aynı şekil veriyordum ama akşam verdiğimde muhakak içine elma veya muz koyardım tok tutardı gece kesinlikle alıştırmadım uandığjnda az su verir uyumasını sağlardım elhamdulillah öyle ilerledi bir ay sonra da halk ekmeğini robota vururdum toz gibi olurdu yoğurdun içine bir yemek kaşığı katardım sonra çorbalara geçtik onu da aynı şekil yaptım aydan aya artık yemeklere geçiyorduk şuan 4 yaşında☺️