Laden demirtug 20 günlükken yükseğe 40 günlükken uzağa demişti annem. En üst kattaki komşuya götürmüştük beş dakika ne alakaysa artık
Lillas demirtug 20 günlükken hatta 40 günlükken dahi hiçbir şey yapmayan ben.. dinimizde buna dair hiçbir şey yapılmamış sonradan gelmiş gelenek olarak yani 40ı geçtim yarı 40 baya iyimiş 😂
Unicorn67 demirtug banyosunu yaptırmıştım suyuna 20 adet taş atmistim 🤣 bence gerek varmı yok ama gelenek diye yaptık yinede
frappuccino Valla benim babannem beni banyoya sokup başımdan elek içinde ki bulgur üzerine su döktü 😁 sonra bol bol okudu üzerime. Kırmamak için bir şey dememiştim aslında😊 Onların da gönlü olsun ne eksildi benden sanki.
Laden NeclaLeylaCeydaOhnealaneala birkaç sokak aşağıda oturan kayınvalideme götürmüştük. Mart ayının soğuğunda o kadar uzak yeter😂
Aselincimom Bide 40 ından gün çalma var babannem yaptı 😂 bebek daha 36 günlüktü sen kırk günlüksün diye biz taşla değil fındıkla yaptık fındığa dua okudu suya dua okudu banyo ettirdik aynı şekil de benim de banyo yapacağım suya dua okudu