Selam kızlar bu kez kendim için yardım istiyorum sizden bebeği 4 gündür hastanede yatıyor ben yanındayım sadece benim boğazım kulağım göğsüm sırtım ağırıyo göğsümü kazımışlar sanki öksürük kuru var bide 20 lik dahil dişlerim ağırıyo sizce dişten mi yoksa kabakulak mı yoksa ortalık hastalığımı hastane ye gidemiyorum bebeğim durmuyor bensiz