mavikelebek4 Hosgeldimbenanne 1 gün arayla yapıyosa normal ama her bebek farklı olur mu bilmiyorum en fazla 2 gün bekler en azından diye düşünüyorum
frappuccino Hosgeldimbenanne benim ki 2 gün yapmazdı korkulacak bir şey yok. Canı ne zaman isterse o zaman yapar🌸
Elfelf475 Hosgeldimbenanne benim oğlum hiç tutmadı bizzat ortalığa yaptı ama ben hep uzun paçalı giydirdiğim için bir iki yapınca rahatsız oldu ve kakayı söyledi çişi hep kaçırdı 😅
Hosgeldimbenanne frappuccino ilk gün 6 kere altına çiş yaptı 2. Gün 3 kez yaptı altına çiş. Ama bugünde 3 kez yaptı azalması gerekmiyo mu yani ben bugün hiç yapmamasını bekliyordum
fatma_6141 frappuccino abla bende bu kaka olayını takıyorum ayakta bezıne yapıyor nasıl alıstırcam oturmuyor comelmeyı öğretiyorum istemıyor napcam egitimde
frappuccino Hosgeldimbenanne oğlum 2. Günü tamamen alışıp geceleri bile kuru kalktı canım. O yüzden fikrim yok, her çocukta farklı seyrediyor eğitim 😊
sek_kahve Hosgeldimbenanne 3 günde hallolmazki canım, sabırsız olmak sadece senin canını sıkar. Bu bir süreç diye düşün, öğrenecek illaki
frappuccino fatma_6141 müzikli lazımlıkla alıştı benim oğlum. Klozet filan kabul etmedi. Lazımlığa mı çömelmiyor?
fatma_6141 frappuccino evet abla ayakata bezıne kaka yapıyor alışık vucud oda haklı kendınce sadece kakadan
fatma_6141 frappuccino 3 yaşında ya yaza yıne denıcem kara kara düşünüyorum ınanın ama yok anne ayakta yapcam dıyor en azında bezlıyken comelse alısır o zamana ama yok
frappuccino fatma_6141 hazır hissetmiyorsa sakın ısrarcı olma. O yakında kendi rahatsızlık duyar bezden.