Barannm_ kızlar oğlum 2,5 yaşinda 1 yaşinda bırakti sütü ama damla şeklinde süt var gebeliğe engel olrurmu bu ay korunmasız ilişki yaşadm adet oldum ama
Laden Barannm_ spiralle hapla prezervatifle hamile kalınıyor onlar bile düzgün korumazken süt nasıl korusun? Hiç olur mu öyle şey
frappuccino Barannm_ çocuk istiyorsanız korunmasız ilişki yaşamanız normal ama lütfen artık sütün koruduğunu aklınızın ucundan geçirmeyin. Kocakarı efsanesi bunlar🤦🏻♀️
sevimailesi Barannm_ tamamen önlemez sadce hormonlar süt salgılamak için çalıştığı için hamile kalma olasılığı bir tık düşer korur olsaydı bir ton insan var hamile kalan
Hlalhlalhlal Barannm_ hayır süt falan korumaz.Doğumdan sonra 40 muayenesine gittiğimde doktorum sakın öyle hurafelere inanma dedi adette olmuyordum ama ultrasonda bakarken yumurtaların çok aktif bişey olsa da hamile kalsam diye bekliyorlar demişti.Emzirdiğim ve adet olmadığım halde böyle konuşmuştu
Zeyzeyy22 Kesinlikle öyle bir şey yok bence bebeğim 9 aylık iken emzirmeme rağmen hamile kaldığımı öğrendim korunuyoruz üstelik
Mmeelliikkeee Barannm_ tabi ki hayır . Bu ihtimale güvenilmez . Bu sadece hormonal bi oran kesinliği güvenilirliği yok.