Bende aynı problemi yaşıyorum, emzirme birimine gittim hastane de önden sağma önerdi (o sağdığın sütü tekrar kaşıkla sonrasında vermeniz gerekiyor çünkü ilk gelen süt su ve şekerden oluşuyormuş bebeğin ihtiyacını karşılıyor) ,memeyi makas şeklinde tutmayı önerdi , bende bunları yapıyorum ama bebeğim aceleci olduğu için arada kaçıyor yine sizin de önerileriniz varsa okuyacağım