2 ay oldu doğum yapalı ilk zamanlar kanamam oldu sonra bir kaç gün yoktu kırkım çıktı sonra ilk leke gibi kanamam oldu sonra adet kanaması gibi kırmızı renk oldu ben adet kanaması zannettim bazen sarımsı akıntı gibi bir kanamam oluyor yani kanamam devam ediyor böyle durum yaşayan oldu mu bir kaç akrabam böyle şeyler yaşamış ama ben bir kadın doğum doktoruna gideceğim ama sizlerdrn de yaşayan oldu mu merak ettim