Az önce dilberin şarkısını açtık dinlemek için benim kucağımda kızım vardı dinlerken az oynadım bebemi yüzüme doğru çevirdim sardım bir baktım bebem uyuyakaldı ya pavyon şarkısıyla uyudu resmen kız 😂😂 uyutmak için bir saat uğraştığım kız uyuyuverdi normalde mama verirdim aspiratör açardım uyku müziği açardım onu bunu yapardım yapmadan asla uyumazdı 🤣 ışık bile açıktı ya 🤣 şok oldummm