Kış mevsimi geldi, hastalıklar çoğaldı. Benim 7 aylık bebeğim de hasta gibi. Burun tıkanık ve balgam var. Acildeki doktor enfeksiyon, grip yok dedi. Ama burun tıkanık, günde 3 4 defa serum fizyolojik ve aspiratör ile çektiriyorum. Bunun dışındaki çözümleri yazar mısınız? Baska ne yapılabilinir?