nebutantana30 ask_558 çok erken ki daha biraz daha bekleyin benimki de bu kadarken gülmüyordu şimdi gülücükler eksik olmuyor sizinkinden de olmaz inşallah 🙏🏻
Azizeumut11 ask_558 😂😂 kız Allah iyilik versin daha doğru düzgün görmüyor ki gülsün sabret daha zamanı var annesi
tineanigra ask_558 3 aydan önce gülse bile gülme değil refleks olarak adlandırılıyor. 3. Aydan sonra başlar rahat olun
ask_558 tomvejerry ya Osman gönülal faln 2 aylık bebeğin gülmesi gerekir gülme yoksa doktora götürün diyor ve genelde 40 dan sonra gülme başlıyormus
tatlibiranneo ask_558 ay ilk defa duyuyorum her söyleneni bu kadar dikkate almayın ya her bebek farklıdır bebeğim 3. Aya yakindi gülmeye başladı yani bunun sorun olduğunu bile ilk defa burada duydum
tomvejerry ask_558 bende takip ediyorum o doktoru aslında çok doğru bilgiler verir ama bu yanlış olmuş
nebutantana30 ask_558 hiç hatırlamıyorum ama erken değildi bide prematüre bebeğim hiç şu zaman diyemiyorum
neanladinyurdagull ask_558 2 buçuk aylık kızım 2 haftadır gülmeye başladı herşey zamanla endişe etmeyin