birprensannesi0208 amin hepimizin yavrularını inşallah yoktu ilk hamileligimdede yoktu sonradan çıktı bigun bı ağrıyla uyandım dayanilcak gibi değildi doktora gittim kist olduğunu söyledi canım tekrar hamile kalirsan geçer dedi 2.cocugu yap dedi belki ilerde olmaz dedi ilerlerse bende kardeşi olsun kizimin ilerde keşke yapsaydım deneyim diye yaptım bı düşüğüm oldu sonra 8 ay sonra tekrar hamile kaldım gerçektende hamile kaldıktan sonra kist küçüldü ve yok oldu inşallah tekrar çıkmaz