Kızlar sözde 8.30-18.30 cumartesi pazar tatil bir fabrikada çalışıyorum 2 aydır. 8 haftadır 2 hafta hariç her hafta cumartesi mesai yapıldı haftaici de 21.00 mesaileri oldu artık gına geldi yeminle çocuğumu evimi özledim.gecem hafta çalıştık bu hafta yine çalışma var dendi ve artık biraz gerçeklik payı biraz bahane ile çocuğa bakacak kimsem yok gelemeyeceğimi söyledim aldığım cevap bu zamana kadar kim bakıyorsa o baksın mesailer bariz belli dendi iyice tepem atık. Yarın kv gerçekten işi var belki çocukla da gidebilir ama rahat edebileceği biryer değil.
Bu kadar mesai ve zorunlu tutulması yasal mi bilgisi olan var mı