frappuccino bugün annemlerdeydik ve oğlumun günlerdir bana neler yaptığını bizzat gördü annemler. Çocuk o diyip duruyor annemde, dedim anne aynısını biz yaptığımız zamanlar vuruyordun bi tokat bırakıyodun kendi halimize. Ben senin kadar pinpirikli değildim diyo annem de. Ya cidden pinpirikli miyim diye düşünüyorum bazen birsey yaptığım da yok, uyku saati gelince uyusun yemek yemesi gerektiği zaman yesin diye düşünen bir anneyim sadece bunlar pinpirikli demek mi oluyor sorun bende mi gerçekten kafayı yiycem valla.