mrve16 çok normal bizim de o zamanlar meme reddimiz olmuştu. Mama en son çareniz olsun, hatta olmasın bile. Meme reddi geçici bir süreç iken mama verdiğinizde kalıcı bir hale dönüyor. Evin içinde gezerek, bazen tvden şarkı açıp (ekranı görmeyeceği şekilde) şarkıya eşlik ederek veya ayalta yaylanarak emzirmeyi deneyin ben bunları yaparak atlatmıştım.