emhmen_u Hanımlar iki kızım var beşikleri kırık beşik almak yerine baza yada ranza alacağım kullananlardan tavsiye istiyorum oda küçük olduğu için ranzaya sıcak bakıyorum ama emin de değilim ilerde pişman olurmuyum diye
Avesila emhmen_u Lojman küçük olduğundan ranza kullanmak zorundaydık biz. Gerçekten çok kullanışsız ya. Alt - üst kavgasıda ayrı dert. Abim üstte yatardı ben altta boğulurdum aşağıda resmen. Darlanırdım. Bence ayrı ayrı baza.
delirmeceler emhmen_u montessori ranza aldım ikizlerimin odası iki bazalık oda olmadığı için 16 metrekare oda 4 kapılı dolap oyuncaklık ve ranza ile tam oldu bence odanın büyüklüğüne göre karar verin eğer odanız iki baza dolap sığıyorsa ileride büyüyecekler masada işin içine girecek kaldırıyorsa baza yoksa ranza derim