Emzirmeye çalışıyorum biraz emip bırakıyor mama vermeye çalışıyorum resmen dudaklarını kitliyor doktor reflü var dedi ona göre ilaçta verdi kullanıyoruz ama yine aynısı ne yapacağımı şaşırdım bir sorun mu var acaba diyorum gelişimi de gayet iyi artık kafam çalışmaz oldu, tavsiyeniz var mı ?