MTVr sağım asla süt miktarınız ile ilgili bilgi vermez bunun iki sebebi var 1. Bebeğin vakum gücünü ve şeklini hiçbir cihaz taklit edemez 2.ve en önemlisi bebeğinizi emzirirken vücudunuz hormon salgılar bu yüzden de bebek emdikçe süt üretilir dolayısıyla pompa sırasında vücutta hormon etkisi yoktur. Bebeğinizin kilo alımı iyiyse mama vermeyin mamaya ihtiyacınız olursa doktorunuz zaten söyleyecektir. Bir de günlük çişli bezlerini takip edin 4-5 çişli bez alıyorsanız okeydir.