ssunacicek ahahah 😂😂 bencede rahatla bacım bırak geç çıksın düşünme çıkacak illakı merak etme , ben buhun için post açtım çıkmıyor diye doktora götürdüm felan azar işittim 😅 benımde geç çıkmış annem oyle diyor ve dişlerim dümdüz mesela kızım da bana çekmiş .. erken çıkınca cidden cok huysuzlar ağız akıntısı , ateşlenmesi, gece uyanmaları bitmiyor ne kadar geç o kadar iyi cidden.. yeğenimin 7 aylıkken çıktı ama derdi bitmiyor hep mi mızmız gecelerı çığlık atarak uyanıyor mesela corpol veriyordu hergun yengem rahatlasın diye .. benım kızın yeni çıkmaya başladı huysuz işte gece çığlık atıyor uyanıyor felan şimdi 2. İ geliyor kabarmış , peş peşe gelir hepsi şimdi . Geç cıkınca işte peş peşe geliyor ama erken aylarda süreç daha uzun oluyor
Benim de geç çıkmıştı demiştim 30 yaşındayım 1 kere dişçiye gitmedim diş ağrım olmadı cok şükür 🙏 dişlerim sağlıklı ve inci gibi dümdüz o yüzden ben inanıyorum geç cıkmanın iyi olduğuna annemde inanıyor bende yaşamış diğer 4 kardeşim erken çıkarmış hepsinde bir sorun war mesela