Merhaba hanımlar bebeğim 5ay 13 günlük sabahtan beri öksürük var Dr ile konuştum ventolin şurup verdi göğsü acayip hırıldıyor sanki burnu tıkalı gibi fizyolojik de sıkıyorum temizliyorum ama geçmiyor boğazında balgam var sanki ağlamaya başlayınca bağıra bağıra ağlıyor sesi kısıldı artık kulağını ovaladım öyle uyudu şurubu akşam verdim 1 çay kaşığı günde 3 kere dedi fayda görür müyüm dişleri de çok kaşınıyor sürekli akıyor ağzı çok huzursuz ne yapmam gerekiyor rahatlaması için bilgisi olan yazarsa çok sevinirim