İyi geceler bebeğimin dün sabah uyandığında gözünde çok az bi kızarıklık vardı uykusuzluktan sandım bu sabah uyandığında gözü tamamen kapanmıştı hemen acile geldim yönlendirildim ve göz dr baktı enfeksiyon kapmış riskli olabilir damşa ve krem dışında antibiyotik önerip yatış dedi kıpkırmızı olmuş göz etrafı ve açılmıyo gözü 1 yaşında oğlum bugün yatışımız yapıldı ağlamaktan halim kalmadı inşallah iyileşir daha önceden duyan varmı başına gelen tahminen kaç günde iyileşir ve tamamen geçer mi? 😭😔😔