Benimde aynı şekildeydi çok çabuk doluyordu 2 saatte taş gibi oluyordu elle sağmak zor geliyordu ben makınayla sağıp buzluğa atıyordum hatta bebek emmeden önce biraz sağarsanız hem ön sütü içmez bebek arkadan gelen sütün besleyicigi daha fazla daha yağlı, benim bebeğim ek gıdaya başlayana kadar biberon almadı maalesef hep memeden emdi eğer bebeğinizde biberon almayacak gibi duruyorsa ve sütünüz gerçekten fazlaysa bence sağıp atın sütü çünkü ben iki dipfriz çekmecesi sütü çöpe attım buzlukta durma süresi 3 ay olduğu için bebeğimde biberonla içmediği için hem emeğim hem bir sürü süt poşeti israf oldu.Ama çalışma durumunuz varsa kesinlikle biriktirin çünkü yaklaşık 4.aydan sonra düzene giriyor fazla sütünüz kalmıyor.