Bukii ben de ekmek vermiyorum hiçbir ogununde biz de zaten ekmek yiyen insanlar değiliz sadece haftasonu kahvaltıda olur. Beyaz ekmek zaten gereksiz tam tahıllı ekmeklerden tercih edilebilir ama oğlum az yediği için midesini ekmekle doldurmak istemiyorum. Kahvaltı klasik olur genelde. Haşlanmış yumurta/omlet+ kaşar peyniri+yeşil zeytin+tahin pekmez ve bir de çiğ kuruyemiş olur. Bazen tahin pekmez yerine bal da veririm dönüşümlü olarak. Bazen pankek ya da yulaf ezmesi de veririm. Öğle yemeği genelde sebzeli ve tahıllı bir şey olur. Bulgur, siyez bulguru, kinoa ya da karabuğdaydan sebzeli bi pilav yaparım buzlukta hazır etim varsa içine tavuk/hindi/kıymadan da koyarım yanına yoğurt. Akşam da biz ne yersek o. Genelde haftada 1 ya da 2 gün balık, 1 gün sebze, 2 gün kurubaklagil, 2 gün de kırmızı et kullanıyorum. Bazen önceki günden kalan yemeğim varsa öğle onu da veririm. Bazen sabahtan kalan pankekini veririm. Bazen baklagil makarna yaparım. Porsiyon ölçüsü de yok o ne kadar isterse genelde az yer 1-2 yemek kaşığı kadar olur.