hepsineyeterim oğlumun pastasını tamamen kendim yaptım, pandispanyasından kremasına herkes çok beğendi 🌸 hazır kek kullanacaksanız ben kremalarını anlatayım. İçine hazır pasta kreması aldım ama bir de bu küçük meyveli soslar var ya orman meyvelisini alfım pişirip soğuttum ikisini karıştırdım. Kıvamına göre ayarladım dökeceğim miktarı. Üstünü de krem şantiyle yaptım ama örneğin iki paket toz kremşanti 1 çay bardağı sütle yapılıyorsa ben yarım çay bardağıyla yaptım koyu kıvam olsun diye. İçine de yine o meyveli sosu pişirip soğuyunca karıştırdım çevire çevire o kremayı tamamen düz hale getirip üstüne de yazı glarürü var biliyo musunuz onunla yazı yazdım. Çok lezzetli oldu ve herkes çok beğendi orman meyveli pasta yapmışım gibi oldu fotosunu da ekleyeyim ✨