Perakus12 benim bebeğim çok gazlıydı yeni doğduğundan itibaren koyar koymaz ıkınır ağlardı asla uyumazdı. Döşümüzde uyurdu ben eşim annem sırayla döşümüzde uyuturduk. Doktora sormuştum böyle böyle bir yerine bir şey olur mu diye doktorda gazdan dolayı idare et 4 aylık olunca geçer demişti.