Pelinsubebe Benim oğlum da 21 aylık ve hiç hazır değilim. Vicdan yapıyorsanız zaten bir süre daha emzirin. Memeden kesmek için özel bir sebebiniz yoksa tabii. Zaten hepi topu kaç ay daha anne sütü alacak ki? Ben böyle düşünüyorum, yazın memeden kesmeyi planlıyorum mesela. Şu an kademeli olarak azaltmaya başladım. Hep memede uyurdu. Gündüz isteyince veriyorum, dışarı çıkarıyorum bebek arabasında uyuyor, gece de önden emzirip Aydede geldi süt gitti diyorum. Direnirse biraz su veriyorum kalkıp bi geziyoruz. Camdan aydedeye bakıyoruz. Sonra babasına dönüyor, sarılıp uyuyorlar.